23 grudnia 2016

WESOŁYCH ŚWIĄT!



Miałam publikować recenzję, którą udało mi się wreszcie skończyć (pisało mi się ją wyjątkowo ciężko), ale że ma ona negatywny wydźwięk, postanowiłam dodać ją już po świętach, a teraz skupić się na czymś o wiele przyjemniejszym, czyli składaniu życzeń wszystkim, którzy na ten post wpadną.




Rzecz jasna każdemu czytelnikowi z osobna życzę mnóstwa przeczytanych książek w nowym roku (najlepiej tych, które zalegają na półkach), a także ogromu wolnego czasu (co się rozumie samo przez siebie, żeby czytać, trzeba mieć czas). Niech te dzieła będą pozytywne, żebyście nie katowali się smutnymi zakończeniami tak jak ja. Uśmiechajcie się dużo, inaczej szczęście nigdy nie odpowie Wam uśmiechem.
Wszystkim innym życzę cennych, wartych zapamiętania chwil z tych świąt i całego nowego roku. Żeby było co opowiadać dzieciom. Nie zapominajcie o zdjęciach! Nie poddawajcie się nigdy i pamiętajcie, że każdy człowiek zasługuje na drugą szansę.
Odpocznijcie w te święta!

Morrigan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz